28 Mayıs 2014 Çarşamba

Son Zamanlar Ve Mezuniyet Gösterimiz

Hayat akıp giderken çok şeyler oluyor yakalamak bazen zor oluyor herşeyi anca bu resimler hatırası olarak kalıyor. Bende son zamanlarda yakalayabildiğim kareleri burada da paylaşmak istedim. Geçen ay okulumuzca katıldığımız resim şenliğinden ve mezuniyet törenimizden karelerden birkaçı hep böyle güzel kalsın herşey umarım.
 







Baba oğul İstanbul'a giderken vapur sefasından...

 
 Bunlarda tatlı oğlumun yıl sonu gösterisinden aslında video eklemek çok istedim bir türlü eklenmedi sürekli hata çıkardı bir zeybek oynayışı vardı iki arkadaş karşılıklı görmenizi isterdim sonrasında tango gösterisi yaptılar oda harikaydı hele çıkıştaki seramonileri çok tatlıydı ama maalesef dediğim gibi her iki videoda eklenmedi.






 
 



İşte böyle bir sene daha devrildi bakalım önümüzdeki yıllar bize neler gösterecek umarım herkes içinde bizim içinde güzel mutlu ve böyle gurur duyacağımız yılları görürüz hep.

4 yorum:

Ayla dedi ki...

Sibel hanım Allah nice nice güzel günlerini görmeyi nasip etsin. Fotoğraflar birbirinden güzel

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ayla'cım amin canım hepimizin çocuğuna inşallah Allah güzellikler göstersin

Kuzununannesi dedi ki...

canım neden yazmıyorun :(

www.kuzununannesi.com

ErsinCe dedi ki...

Yazılarınız harika, harika bir blogunuz var. Sıkılmadan okudum yazınızı. Sende Benim tavsiyelerime göz atmak istermisin.
Sizide bloguma bekliyorum.
Hello, you have a great blog. I'm waiting for my blog
Kolay iş değil Blog yazarlığı

Blog maceranız nasıl başladı

Karşılıklı Blog destekleri