11 Ağustos 2009 Salı

Devir Teslim

Zorunlu bir doktor devir teslimi yapmak zorundayız. Bugün randevu almak için doktorumuzu aradığımda izinde olduğunu izinden sonrada çalıştığı özel hastanenin bir başka şubesinde çalışacağını öğrendim. Aslında aynı şubede Tarkanın ilk 2 ay kontrollerini yapan benimde çok sevdiğim çok iyi bir çocuk doktoru da var. Ben hep ona götürmeyi istiyordum zaten ama biraz evimize uzak olunca daha yakın olan şubedeki devam ettiğimiz doktora gitmeye başlamıştık. Biraz sert mizaçlı bir doktorumuz vardı o yüzdendirki hiç ısınamamıştım. Sebep sadece bu değil aslında yeni gideceğimiz doktorumuzun işinde daha profesyonel olması da bizim tekrar kendisine dönmemizi tetikledi diyebilirim. Neyse işte oda aynı şubeye geçince Gönen Bey'le konuşup tekrar ona devam etmek istediğimizi bildirip ilk randevumuzu aldık. Bakalım bir problem olmazsa bundan sonrası için gene kendisine devam edeceğiz. Gönen Bey çok yumuşak mizaçlı sakin konuşan gülümser yüzlü ve sorduğun sorulara güzel cevap veren birisi o yüzden belki de bende yer etti. Hayırlısı diyelim bakalım.

7 yorum:

fazi dedi ki...

doktor çok önemli bu nedenle iletişimi iyi olan açıklayıcı doktor bulmak gerek:) kimi var fazladan test yaptırır kimi var antibiyotiğe karşıdır doğalcıdır, kimi hemen ilaçlara sarılır, kimi yüzüne bakmaz, kimi çok konuşmaktan bekleyen kuyruklar oluşturur, kimi unutur, kimi ulaşılmaz, kimi çok pahalıdır, liste uzar gider nerden mi biliyorum e onlarla çalışıyorum :)en güzeli ne çok açıklayıp kafa karıştırsın ne ağzından cımbızla laf alınsın :)en en önemlisi de doruğ u çok iyi tanısın :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Fazicim bu işler gerçekten zor işler iyi doktor bulmak yani kimi çok ilgili oluyor kimide seni azarlayıp orada koyuyor bakalım bir hafta geçikmeli götüreceğiz doktorumuza ama umarım daha iyi olur bizim ilk hastalığımızda ilk kontrollerimizi kendisi yapmıştı oldukça ılımlı bir doktor bebeklerede oldukça yumuşak davranıyordu başını severek kontrol ediyordu umarım bi terslik yaşamayız. Bilgilendirmelerin için sağol sizlerden öğreneceğimiz çok şeyler var teşekkürler yazıların için.

ela selin dedi ki...

En önemlisi icine sinmesi, rahat konusabilecegin, ulasilabilecek biri olmasi bence.
Kolay gelsin

anneCan dedi ki...

Çocuk doktorlarının kolay ulaşılabilir olduğuna inanmıyorum ben ya da bana öyleleri denk geldi :(
Doktoru kendine yakın hissetmek,frekansların tutması çok önemli..Benim çocuk doktoru tercihim bayanlardan yana ama anne olmaları şartıyla...

sünter dedi ki...

Merhabalar Tarkanin Annisi:)
Kim acaba beni ekleyen diye bir actim ki,
aman allahim beni kapida sirin mi sirinmi dünya tatlisi bir kücük bey karsiladi:)
Allah bagislasin,cok tatli bir bebeginiz var.
Ve tesekkürler iyiki eklemissiniz.Böylelikle bu kücük prensle tanismis olduk:)
Sevgiler

Belkıs dedi ki...

Sibelcim bizde kendimize doktor edinene kadar (dur sayayım) tam 4 doktor değiştirdik :) Umarım bu hayırlı olur sizin için ve soru işareti bırakmaz aklında. Öpüyorum küçük adamı.

Güneş Akay dedi ki...

Begümde çok doktor değiştirdi hem doğarken :) hemde doğduktan sonra.. Yeni bannerda da çok tatlı tarkan annişii :))