9 Ocak 2012 Pazartesi

Browni Moralimi Düzeltir mi???


Aslında moralim tam yerlerde sürünüyor. Boş boş gezinip duruyorum bir tebessüm belki diye. Tamda bunu gördüm. Umut varmı dersen klasik ben cevabı.


Haayıııır hiç umudum yok.


Tatlı Browni tamda beni gülümsetceek bir hediye vermek istemiş. Çorbada tuzumuz olsun belki yemek nasip olur diye bende yazayım istedim somurtmaktansa.


Bir dünya iş bana bakıyor bense onlara. Keyfim yerine gelirse bi hışım başlarım artık debelenmeye.Bugün pek bi fenayım sormayın. Neyse olur böyle arada bana.


Ben biraz düşüne durayım header ve badgem nasıl olur diye.(bak bak az önce umutsuzdum şimdi havalara girmeye başladım bile keyfim yerine gelmeye başladı galiba ya seviyorum ben böyle şeyleri ya.)


Ben biraz geç bulanlardanım Browni'yi geç buldum bırakmam. Siz de hala onu bulamayanlardansanız eee artık bağlantılarımın üstünü bir tıklarsınız.


Ağzınız ne tatlanacak göreceksiniz. Denendi tavsiye edilir.


Moralim nerdesin????


Tıkır


Tıkır


Tıkır

3 yorum:

Sibelbek dedi ki...

bence sana varmak üzere. hadi gülümse! :)

Seda dedi ki...

hadi bakalım bol şanslar canım :-)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Sibel daha varmadı zannedersem biraz uğraştırcak.
Seda'cım benimki bir umut işte..