14 Mart 2012 Çarşamba

Blogger Anneler Röportajım İlaç Gibi Geldi



Tam da şu hastalıktan sıkıldığım bir anda bir nebze gülücük kattı bana. Tarkan genele bakınca iyi oyunlar oynuyor yemek yememek hariç bir sıkıntısı yok gibi. Bugün 3'de doktorumuz ne diycek bakalım iyileşsinde.

Ha gene asıl konuyu yazacakken hastalığa kaydım dimi bugünki asıl konu blogger annelerde röportajımız yayınlandı. Dedim ya yüzümü gülümsetti bu haber. Sizde gülümsemek ister misiniz?

Hadi buyrun o zaman...İnşallah iyi olacağız iyi Allah dermansız dert vermesin dimi.(Özlü sözde sıkıştırdım ya araya azıcık kendime gelmişim galiba)



21 yorum:

SMİLENA dedi ki...

seni yakından tanımak daha da güzel arkadaşım....

Kuzununannesi dedi ki...

ıann bana yazını keyıfle okudum ben roportajımı cok gec cevaplayabıldım yoğunluktann ve yorgunluktan 10 dk yemek arasında yazdım durdum :)) senın yazını okuyunca bayıldım..benımkı ıyy gıbı geldı:)) tarkana ve sana kocaman sevgıler

Tarkanın Annesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bir kum tanesi dedi ki...

Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

yaruze... dedi ki...

çok güzel bir röportajdı tebrik ederim Sibelcim.
Görüşmek dileğiyle...

abide dedi ki...

Çok keyifli bir röportaj olmuş :)

''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

Aylin Siliğ dedi ki...

Röportajı okudum, keyifliydi:)
Yasasın Blogger Anneler!!!
Sevgilerimle
Fotolar superrr

kpsszede dedi ki...

Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim:)

Efe ve Eren dedi ki...

çok güzel bir röportaj olmuş:)
Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim.sevgiler,

Tarkanın Annesi dedi ki...

bir kum tanesi ,yaruze,abide,aylin,kpsszede,Efe ve Eren'in anneleri kızlar hepinize teşekküeler yorumlarınız için takipteyim hepinizi ona göre ha:)

Gökce dedi ki...

blogger annelerden geldim roportaj çok hoştu darısı başıma..geçmiş olsun hastalıınıza:))

Seda dedi ki...

Nasıl yatınız bu röportajı ben de istiyorum..okumadın senin ropörtajınıda canım..nereden bakayım..

Seda dedi ki...

koca yazıyı görmemişim okuyorum şimdi :-)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Gökçe Aydın merhaba hoşgeldin dileklerin için teşekkürler ama linkini bulamadım seni de izlemek isterim bir ara blog adresini bana yazarsın olur mu

Sedacım son postuna bir yorum bıraktım.Ayrıca röportajımda sana da bir süpriz var bi oku bakalım.

Seda dedi ki...

canım adımızı görünce çok çok çok sevindim..çok güzel bir röportaj olmuş,yüreğine sağlık..çok sağol güzel gönlüllü arkadaşım..

Tarkanın Annesi dedi ki...

Eee Seda'cım doğruya doğru bizde yalan yok:)

Adsız dedi ki...

sizi tanmak güzel..
''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

Sibelbek dedi ki...

Geçmiş olsun Sibelum. öp kokla kuzuyu benim için. röportajı okumaya doğru yol alayım ben de ;)

Bayanguş dedi ki...

Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim

AYÇA dedi ki...

çok hoş bir röportajdı bende blogger anneyim bekelrim http://ojecadisijulyet.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

merhaba blogger annelerden geldim bende blogger anneyim bloguma beklerim canım :)