5 Nisan 2012 Perşembe

Dün Akşam

Dün akşam öyle çok üzüldüm ve ağladım ki anlatamam. Herşey çok iyiydi aslında annem gelmişti yedik içtik oturduk sohbet ettik buraya kadar herşey yolundaydı aslında. Taki annem ben bulaşıkları yıkıyayım diyene kadar ben anne boşver makinaya koyarım dedim o aaa 3 tabakta makinaya mı konur ben yıkarım dedi. Bende o zaman durulayayım dedim.Dedim demesine de Tarkan Bey'imiz hiç izin verir mi tabi ki vermedi hemen sandalyeyi çekti musluğun başına çeşmeyi en sonuna kadar açıp bizi bir güzel ıslattı onu aldı bunu aldı öldür Allah inmez oğlum nolur 5 dk izin ver yok hayır bıçağa uzanır çatala uzanır neyse baktım olacak gibi değil hadi sulu boya yapalım dedim zar zor ikna ettim odasına geçtik sulu boya yapıyoruz benim gene içim rahat etmedi gideyim mutfağa da kalan bişeyler varsa yardım edeyim dedim demez olaydım. Elimi uzatmamla yıkanmış kavanoza elimin çarpması ve onun yere düşüp kırılması bir oldu her yer cam kırığı doldu haydi buyrun burdan yakın. 3 tabak açtımı benim başına ayrı bir dert. Tabi başta Tarkan sonra eşim olay yeri inceleme ekibi olarak olay mahalline geldiler yok bişey kavanoz kırıldı dedim ama Tarkan'ı zaptetmek ne mümkün illa bakacak babası gel oğlum der ben annecim nolur bak heryer cam kırığı dolu derim annem arkamdan keşke gelmeseydin der neyse ben gittim süpürge makinasını getirmeye olanda o an oldu zaten yok Tarkan'a çam kırığı felan batmadı ama bizim bücür sen git katlanır bir sandalyesi var onu getir köşeye koy.Ama işte getirirken katlama yerini öne doğru getirmiş üzerine oturmasıyla santalyenin kapanması ve bizimkinin ciyaklaması bir oldu. Bi gittim ki düşmüş elini çarpmış sol elininin yüzük parmağını gösteriyor bi baktım kızarmış hemen buz koyduk ne ağladı ne ağladı annem bana kızar ben sana dedim gelme yanıma diye eşim zaten benden beter olmuş ne yapacağını şaşırmış Tarkan ağlar gözlerinden boncuk boncuk yaşlar akar çok acıyor der ben buzla acısını hafifletmeye çalışıyorum yani anlıycağınız mahvolduk. Napalım doktoramı gidelim diye düşünmeye başlamışken baktık sustu bana göğsüme yattı zaten yavrum hep öyle yapar. Annem biraz oynattı parmağı gerçi birşeyi yok olsa oynatamaz dedi ama ben ne yapacağımı şaşırdım. Annemin aklına çiğnenmiş ekmek geldi koyalım dedik koyduk sargı bezi ve bantla güzelce sardık sonra baktık bizimkinin yüzü yavaş yavaş gülmeye başladı.Sonra anne bak bu büyük Şavşan kardeş dedi evet annecim büyük tavşan kardeş dedim.Tavşan kardeş ne mi tabi ki parmak kuklaları bi ara tanıştırırım. Sonra taktık elimize tavşan kardeşle civciv kardeşi birde büyük tavşan kardeş tabi ki yatağına yattık oynadık onları konuşturduk.Neyse ki 15 dk sonra herşey eski haline geri döndü ama benim de dünyam döndü 1 sn'ye bile boş bırakmaya gelmiyor hiç Tarkan'ı. Annemde canım hiçbirşey anlamadı geldiğinden de evine gitti. Biraz banada kırıldı çünkü ben anne bak tutturmasaydın bulaşık yıkayalım diye bunlar olmazdı ne güzel oturuyorduk dedim işte buna kırıldı gerçi öptüm sarıldım ama öyle inat etmeseydi yıkıyalım diye böyle gecemiz kabusa dönmezdi. Neyse Tarkan uyudu bende bol bol küçük parmaklarını öpe koklaya ağlaya ağlaya ya birşey olsaydı napardık diye diye uyudum.

12 yorum:

Ayla dedi ki...

Çok geçmiş olsun Sibel,Allah daha böyle kazalar yaşatmasın.Anneler Allahtan çabuk affediyorlar.

Sevgi dedi ki...

sibelcim çok geçmiş olsun..benimde böyle sürpriz durumlarda nedense başıma tatsız şeyler gelir.. neyseki ucuz atlatmışsınız..

Burcu dedi ki...

geçmiş olsun..aslında şükür ki böyle atlatmışsınız ama insanın sinirleri bozuluyor işte birde annelerede kıyılmıyor haklısın..

AYÇA dedi ki...

Cok gecmis olsun... Okurken bicak, cam yazmissin eyvah dedim yuregim agzima geldi. Neyse bununla atlatmissiniz. Bir tanidigimin oglu, bos birakmislar camdan dusmus. O gunden sonra demiri hic yalniz birakamiyorum. Cocuklarin ne zaman ne yapacaklari belli olmuyor. :(((

New York'tan dedi ki...

oncelikle cok gecmis olsun ama ev hali yasaniyor malesef, Allah korusun beterinden ve gecmis dogum gununu kutlarim nice senelere saglikla mutlulukla insallah

Deniz dedi ki...

çok geçmiş olsun
kuzucuk ya...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Sağolun arkadaşlar vallahi dün akşamı düşünmek bile istemiyorum ya kırılsaydı diyorum parmağı napardım ben neyseki iyiymiş bugün konuşuyoruz telde iyiyim diyor içime sular serpildi...

Seda dedi ki...

Tüylerim diken diken okudum Sibel ve çok üzüldüm..annemde bize gelince iş güç yapmaya kalkar, ben çok üzülüyorum evimde iş yapmasına :-( dayanamıyorum kıyamıyorum,o da bana kıyamıyor..zevkle yapıyorum diyor, ev işinin neresi zevkle yapılır ki..seni o akdar iyi anladım o kadar iyi anladım ki sanki bizde geçmiş bu olay,yaşananlar hiç yabancı değil,çoğu evde oluyor demek buna benzer şeyler..yavrunamı üzülüceksin,annen bir tat alamadan gitti onamı üzüleceksin insan sabaha kadar uyuyamıyor..Tarkan çok şükür ki daha büyük bir kaza geçirmedi,ben de çok korktum okurken,Allah beterinden saklasın,anneler anlayışlı olur,senin üzüntünden ona söylendiğini bilir..çok üzülme olur mu..bak benimde aklıma annemi getirdin çok özledim çok..annene selam söyle ellerinden öpüyorum..Tarkan'ı ve senide öüyorum çok geçmiş olsun..

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

Sibelciğim çok geçmiş olsun Allah'dan Tarkan'ın başına daha büyül bir şey gelmemiş.

Bu arada annen sana değilde belki bensebep oldum diye üzülmüştür sen sıkma canını..

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

cok ama cok gecmıs olsun..aklınızda buulunsun yanık ezık durumlarında saf zeytınyagı agrıyı acıyı alıyor..sevgıler

Cihan dedi ki...

bune yakisikli delikanli????????

Ela, Toprak ve Biz dedi ki...

Ayyy canım kıyamam ben ona.Bazen olmadık yere böyle üzücü olaylar geliyor ev içinde.

Allah beterlerinden korusun,öptüm o minik parmaklarını :))