29 Ağustos 2012 Çarşamba

Yaz Tatili

Yaz nerdeyse bitti. Havalar soğumaya yüz tuttu bile. O özlemle beklediğim yaz birarda uçup gitti ve ben koca yaz hepi topu birkaç kez kendimi yazmaya verebildim. Bazen insan bir duraklıyor hep rutin geliyor bazen yazdıkları ondanmıdır bilinmez ama ben anca kendimde bişeyleri yazabilecek güç buldum bugün.

 Uzun zaman oldu Tarkan heran bir muzurluk peşinde onun hızına bazen yetişemiyoruz. Gözlük kullanmaya başladı bu arada. İnsana baştan garip geliyor sanki senin hep gördüğün o çocuk değil başkasıymış gibi geliyor zamanla alışıyor ama gözler artık ilk günlerdeki gibi garip gelmiyor. Kısmetse okula başlayacak bir kaç hafta sonra onun telaşıda sardı bu aralar nasıl olacak neler olacak ordaki öğretmenlere çocuklara ortama alışabilecek mi hep kafamda soru işaretleri. Okuldaki yetkililer şimdiden Tarkan'a aşina olmaya başladılar birkaç sefer evraklar için gittiğimizden artık herkes görünce adıyla hitap etmeye başladı. Umarım herşey güzel olur demekten başka bişey gelmiyor elimden.

 Bu arada geçen hafta 1 haftalık Silifke  Boğsak'ta tatil yaptık. Bizimkisi hem ziyaret hem tatildi. Ablamlar orada oldukları için hem onlarla bol bol hasret gidermiş hemde tatil yapmış olduk. Tatilimiz çok şaşalı değildi belki ama sevdiğin insanlarla birarada sakin bir deniz kenarında 1 hafta geçirmek bize öyle iyi geldiki. Resimlerden Tarkan'ın ne çok eğlendiği belli oluyormu bilmem ama tatil en çok ona yaradı. Bir sezonda böylece geçti gitti işte.


11 yorum:

Esra dedi ki...

Gözlük çok yakışmış Sibelcim, bizimki de takacak belki, bir sonraki göz kontrolünde belli olacak.

Fotoğraflar çok güzel, özlemişim gülen suratı :)
Okul da hayırlı ve huzurlu olur dilerim hem Tarkan hem senin için.
Ayrıca ben de pek üzgünüm yaz bitmek üzere olduğu için :(

AYÇA dedi ki...

Resimler ne guzel. Tarkan cok tatli yine. Cok uzun zaman olmus yazmayali. Okulunuz hayirli olsun. Opuyorummm.

Fatma dedi ki...

Hoş geldiniz o zaman. Tarkan'a tatil yaramış, saçlarda pek havalı bakıyorum:)
Gözlüklerini de güle güle kullansın, sağlıklı mutlu bir okul dönemi dilerim.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Esracım yazdıkların için teşekkürler umarım Can'da bir sıkıntı çıkmaz onlar iyi olsunlarda.

Ayçacım teşekkürler canım.

teşekkürler Fadiş saçlar evet ya bende çok beğendim bu sefer:)

Seda dedi ki...

Eveet yoktunuz ne zamandır özlemişim. Bence çok yakışmış gözlük Tarkan'a güle güle kullansın, ki eminim öyledir güleç yüzlü o:) Tatilin iyisi kötüsü olmaz valla, keşke hep yaz olsa ama işte maalesef soğudu bile havalar azıcık, valla ben memnundum sıcaklardan:)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Çok çok yakışmış gözlüğünüz. Fotolar ne kadar renkli, mutlu, güzel öyle. Keyifli geçmiş belliki :) Sedanın dediği gibi tatilin iyisi kötüsü olmaz, dinlenmek, değişik yerde olmak huzur veriyor insana, dinlendiriyor bir nevi. Okul hayırlı olsun şimdiden. Yanlız ben şurda takıldım evrak diyince... Yuvaya mı gidicek yoksa anasınıfına mı başlatıyorsun Sibelcim, öyleyse eğer çok erken değilmi?

Tarkanın Annesi dedi ki...

Sedacım çok teşekkürler bende yaz bitmesin isteyenlerdenim ama naparsın:)

Eminecim sağol canım gözlükleri yakışmışmı sahiden başta zorlandık alışmaya ama şimdi gözümüz aşina oldu galiba.
Bizimkisi özel anaokulu birçokkişinin tavsiyesiyle oraya kayıt yaptırdık zaten herkesi almıyorlar kriterleri var yuva gibi nerdeyse oldukça elit biryer evimize çok yakın ulaşım sorunu yok eğitmenlerini de çok övdüler bir sürü etkinlikleri var ayrıca yardımcı elemanlarıda fazlaca var tüm bunların ışığında kaydımızı yaptırdık. Biliyorsun okul yaşı düştü en azından 2 sene bir sıkıntı omazsa buraya devam ettirmeyi düşünüyoruz bizimkisi daha şimdiden hoplaya zıplaya gitmek istiyor çünkü artık yaşıtlarıyla oynamak etkinlik yapmak istiyor ev ortamlarında bunları tamamen karşılamak zor bakalım yaşayıp göreceğiz umarım faydalı olur bu durum.

ayak izleri-sevgi dedi ki...

sibelcim tarkanın tarzına bayıldım.. saçlar, gözlük müthiş.. çok eğlenceli zamanlar geçirmişiniz ne güzel.. ama arada bizlere de bir ce de.. özledik..

Kuzununannesi dedi ki...

oh sefa geldınız hos geldınız harıka bır tatıl sonrası mıs gıbı tarkan kokan karelerle geldınız:)) kopuk banyosu yapan tarkana ve o sırın gozluklerıne bayıldım ben her anınız tatıl modunda olsun

Süreyya dedi ki...

Harika fotoğraflar, tatil çok güzel geçmiş belli :) Tarkan gözlüklerle daha bir tatlı olmuş :)

Seda dedi ki...

Okulunuz hayırlı olsun Sibel'ciğim...tatil fotoğraflarınız da bir harika,hepsi çok güzel canım..