2 Kasım 2013 Cumartesi

29 Ekim Gösterimiz


29 Ekim geçeli birkaç gün oldu ama ben Tarkan'ın gösterileriyle ilgili resimlerini yeni koyabildim. En önce bize bu günleri bırakan yüce önder Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarına öyle büyük bir minnet borcumuz var ki ülke larak onlar sayesinde bizim çocuklarımız böyle güzel ve refah yaşayabiliyorlar bunu insan bi anlayabilse aslında onlara neler borçluyuz bi bilebilseler galiba herşey daha güzel olacak ama neyse ben en iyisimi sizi bu güzel vatanın minik ama yürekleri kocaman bekçileriyle başbaşa bırakayım. Malesef ben bu gösteriyi çalıştığım için izleyemedim artık resimlere bakarak içimdeki burukluğu bir nebze de olsa giderebildim çünkü böyle günler de çalışmak gerçekten kötü bir his herkesin Cumhuriyet Bayramı bir kez daha kutlu ve mutlu olsun.
























3 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

canım TARKANIMA cok sarılmak ıstedım ISTE ATATURKUN TORUNLARI DEDIM nasıl hosuma gıttı bır bılse..gelecege sımsıkı sahıp cıkan nesıller yetıstrmek borcumuz..harıkaısn..sevgıler

Oglak Kizlari dedi ki...

Bayağı kalabalık yaw.
Nazar değmesin.
Hava da ne güzel.

Dikkatli anne

annesiningülü dedi ki...

nice Cumhuriyet kutlamalarına inşallah minik adam :)