29 Aralık 2009 Salı

Yeni Yıl ve Süprizleri















Yazmayalı uzun oldu ama bu internet belası yüzünden. Yaklaşık 2 hafta internet hatlarından dolayı yazamadım. Sürekli kopmalar oluyordu ttnet de ne netmiş ama belki 50. kere bıraktığım arıza kayıtlarından sonra anca ilgilendiler. Ha tam oldu dedim bu seferde bilgisayar arıza verdi. O yüzdende ne yazmayı düşündüklerimi ne yılbaşını yazamadım. Gerçı yılbaşı da ayrı bir maceraydı ya. 1 hafta geçti nerdeyse hala o gün yaşananları unutamadım.

O gün çok güzel başladı aslında. Planlar 3 aile bizde toplanacaktık. Herşey güzeldi. Akşama doğru bizimkiler fikir değiştirdiler Mudanya'ya balık yemeğe gidelim diye. Yılbaşında herkes hindi yer biz balık. Neyse tamam dedik biz evde hazırlandık diğer arkadaşları bekliyoruz. Arıyoruz nerde kaldılar diye telefonlarını açmıyorlar bi müddet sonra geri döndüler biz aşağıdayız sizde gelin diye. Hazırlandık çıktık. 2 aile bide arkadaşlardan birinin ablasıyla kızı.Bindik Mudanya'ya gittik neşe muhabbet sohbet balıklar yendi denize nazır herşey güzeldi. Bindik eve döndük arkadaşlar evlerine davet ettiler ablalarıda onlarla olduğu için. Gittik gülüş cümbüş ama bi terslik var herkes bunun farkında. Çünkü arkadaşın ablası sürekli telefonla biyerleri arıyor mutsuz üzgün tabi bizde ister istemez tedirgin olduk. Zaten bi müddet sonra film koptu. Oturuyorduk kadıncağız başladı ağlamaya sonra bayıldı tabi. Biz ayıltmaya çalışıyoruz bu arada ambulansa haber verdik geldiler ama kadın hiç tepkisiz sürekli ağlıyor baygın vaziyette nerdeyse. tabi sağlık görevlileride bişey yapamadı ve hastaneye götürdüler. İşin aslıysa meğer eşiyle birkaç aydır süren bir boşanma davaları varmış ve bir hafta önce adam yalvar yakar ailesini çok sevdiğini felan söyleyerek arkadaşın ablasından özür diliyor. Çünkü adamda suç kendi pişkinliğini örtecek ya.Neyse ortada bir çocuk var diye düşünerek kadın özrünü kabul ediyor. Tam yılbaşı akşamıda kızlarının doğum günü ve sonuçta özel bir gün yani yılbaşı. Adam kimseye haber vermeden Ankara'ya çekip gidiyor ve telefonları kapalı. Yani şimdi kim olsa o özel günde ailesiyle olmak ister. Sonuç sonuç ortada. Ogün eşim yeni yıla hastanede bizse komşumuzda olanların şokuyla girdik. Ama umarım kendimde dahil bu tarz şeyleri kimse yaşamaz çünkü olan bu haksızlıkları bi kadın olarak kaldırmak bence çok güç. Neyse olayı dağıtalım ve Tarkan'a gelelim.
Tarkan off ne afacan ne yaramaz ne tatlı ne ballı oldu sormayın. Üst ön dişelri de çıktı biraz burnu aktı bu yüzden bir hafta kadar ama şimdi iyi. Geçen hafta 1 yaş aşısını da oldu. Hemşirelere doktorlara resmen atlıyor çok sıcakkanlı benim oğlum. Hemşireyle doktor acayip şaşırdılar oyuncak felan verdiler. Bu arada ben aşılarımızı hep sağlık ocağında yaptırıyorum. Ek bir yeni binası açılmış biz oraya geçmişiz. Gittik ayy ne ilgi ne ihtimam ağzımız açık kaldı desem yalan olmaz. Kapıdan girdik zaten hemşireler karşıladı aşı için geldiğimizi söyleyince Tarkan der demez soyadımızı söylediler gel bakalım delikanlı dediler bize bi ilgi oğluma bi alaka dediğim gibi oyuncaklar verdiler balon verdiler eşim prens ben prensesmişim gibi hissettik ve inanın bu duruma çok memnun oldum.
Tarkan artık desteksiz yaklaşık 20 sn kadar durabiliyor ayakta hatta bazen birkaç adım dahi atabiliyor. Ama daha henüz tam değil belki birkaç hafta sonra adımları daha fazlalaşacak. Herkes o zaman daha zor olacak diyor ama bakalım neler bekliyor bizi. Bu arada bizimki ısırma ve sıkma huyunu kaptı. Kucağıma alınca direk hedef yanaklarım ve bir öpüp üç ısırarak kucak faslımızı sonlandırıyoruz. Sonra gelip yanımıza yanaklarımızı bir sıkıyor bide bunu oyun sanıp bir kahkahalar atıyor. Nasıl vazgeçecek bundan bilmiyorum. Umarım uzun sürmez bu durum yoksa hepimiz telef olacağız.

Komutlarımızı artık çok güzel algılıyor. Getir, götür, at, ver, göz kırp, öpücük ver,amin yap,ağla, alkış yap hepsini çok güzel yapıyor. Bana sarılması öpmesi benimle kendi ürettiği oyunları oynaması bazen bakıp yarabbim diyorum bu benim çocuğummu? Bu kadar şeyi nerden öğreniyor ne çabuk kapıyor herşeyi.
Günler şimdilik mutlu mesut Tarkan'la dopdolu geçiyor. Bugün babamız Mersin'e gidiyor iş için pazartesi dönecek hafta sonu çalışmak zorunda olacak ne saçma. Napalım umarım çok çabuk gidip gelir kazasız belasız. Bu hafta sonu yol gözleyeceğiz yani.
AŞKIM SENİ ÇOK ÖZLÜYCEĞİZ ÇABUK DÖN OLURMU SENSİZ HİÇBİŞEYİN TADI YOK ÇÜNKÜ.

3 yorum:

ELİF dedi ki...

Ay aman of, okurken yoruldum valla, harika bi yılbaşı gecesi olmuş Sibelciğim:))) şaka bir yana 2010 senin ve ailen için çok güzel geçsin umarım...Tarkancığımı da öperim.Gelsin beni ısırsın.

yasamladans dedi ki...

öncelikle eşine Allah kavuştursun canım..tarkanın da dişleri hayırlı olsun..Yürümesine de az kalmış bence..epeyce büyümüş :)maşallah diyelim..sevgiler..

İlknur dedi ki...

Masallah cok tatlilasmis hemsire ablalarina hak vermek lazim. Kendini sevdirecek bir cocuk olmus. Masallah tekrar tekrar. Babaniza da en kisa zamanda Allah kavustursun.