13 Aralık 2011 Salı

Doğum Günü Sorunsalı





Şu aralar eşim yavaş yavaş hafif kafayı yediğimi düşünmeye başladı. Ve her iki lafından biri

"Tamam hayatım hallederiz rahat ol kasma kendini bu kadar, niye böyle evham yapıyorsun" olmaya başladı. Dün elektrikçinin önünden geçiyorum aradım kocişimi:

"Hayatım lamba alacaktın ya hani bir haftadır alamadığın (kinayeye bak kinayeye) ben alayım istersen elektrikçinin önündeyim " cevap aynen şöyleydi

"Tamam hayatım hallderiz rahat ol kasma kendini bu kadar, niye böyle evham yapıyorsun"

kelimesi kelimesine cümlenin tamamı gene aynıydı. Acaba hafta sonuna kadar kaç kez duyacağım bu lafları bi bilsem..

Bende bir faaliyet bir faaliyet sormayın gitsin. Alt tarafı iki parça bişey yapcam. Off ne zormuş bu işler. Görende çok bişey sanacak yok yok o kadar çok değil.

Kes yapıştır işleri bana göre değil bunu daha iyi anlıyorum gene ben hesap kitap işlerinde devam edeyim. Bu maarifet denilen saygıdeğer olgu bana hiiiiiç bulaşmamış. Bir de düşünsenize annem ve ablalarım kız meslek mezunu ve bir dönem dikiş hocalığı yapmışlar. Halim içler acısı anlayacağınız.

İki haftadır uğraşıyorum da 3 tanecik şeyi zar zor yetiştircem galiba bana öyle geliyor.


Annemde aslına kocam gibi düşünenlerden biri o farklımı sanki

Anneme anlatıyorum şöyle iştahlı iştahlı bak şunu yapcam bunu da yapcak şunu söyle düşünüyorum mamaları sıralıyorum annemden gelen söz:

"Yaa kızım ne gerek var işte bir pasta kesin yeter."

"Nee anne inanmıyorum sana 20 kişi gelecek bir pasta yeter mi onca millete"

"Eee biz öyle yapıyorduk ya "

Evet güzel tespit annemin meşhur sözü bizim zamanımızda, biz öyle yapıyorduk, vs. vs. vs.

Vallaha benim kocamda annemde bu blogları okusalar(millet neler yapıyor) onlara anormal gelen benim ne beceriksiz el yordam işlerinden anlamayan biri olduğumu kesin anlarlar. Ama gel gelelim iyiki de okumuyorlar yoksa millet neler yapıyor bizimki neler diyip diyip başımın etini yerlerdi.

Neyse ben gene harıl harıl şu faaliyet işlerime geri döneyim. Anca bitirecem galiba.Off büyük güne 5 gün kaldı napcam napcam.

Yaaa hakikaten kocişin dediği gibi bu sefer çok mu abarttım ben bu işi.

6 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

geri sayım başlamış...kolay gelsin :)))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Sağol sorma gitsin Bahriye ama biraz abarttım bu sefer heyecanı bakalım nolcak

Tibetin annesi dedi ki...

eminim herşey güzel olacak, raat ol, kasma kendini :D

seda dedi ki...

merak ediyorum hazırladığın şeyleri sibel'ciğim...inşallah her şey çok güzel olur...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Bilmiyorum Seda ya herşey çok güzel veya çok kötü olacak bilmiyorum ben böyle bir şeyi çok isteyince hep bir aksilik çıkıyor umarım çyle birşey olmaz

Tarkanın Annesi dedi ki...

Sibelcim umarım dediğin gibi olur bir aksilik çıkmaz