29 Mayıs 2012 Salı

Hep Böyle Kal...

Onun bu sevecenliğini sevdiklerine sımsıkı sarılmasını çok seviyorum. O daha bir çocuk aslında hatta daha bebeklikten tamda çıkabilmiş değil ama sevilmenin sevmenin değerini  bizlerden daha iyi bildiği bir gerçek.

 Aslında tek isteği onun omzuna atılan bir dost eli, 



Yanında oturabildiği bir arkadaş, elini uzattığında orda olduğunu bildiği bir gülen yüz

 Onun için dua edebilecek bir yaren,bir  nefes


 Gönlünce oynayabilmek onlar için hünerlerini sergilemek alkışlanmak, alkışlamak

 O büyük yüreğiyle sevebilmek tüm gönlünce. 

Allah'tan en büyük dileğim yavrum hep böyle sevecen kal, gül gene aynı içtenliğinle, dost edin bolca onlara sımsıkı sarıl, sev sevil, değer ve kıymet bil ve en önemlisi de değer ve kıymet bilinen ol.

14 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

nasıl sıcak bir gülüştür bu ya.. içim ısınıyor gördükçe.. hep böyle kal yakışıklım.. hep böyle sevgi olsun gözlerinde..

Kuzununannesi dedi ki...

boyle sosyal cocuklarrrr hayatta cok basarılı olurlar ona ınanıyorummm masallah mınıge benım kuzumda oyleee sanslıyızzz bencee

Unknown dedi ki...

Tüm dileklerinin kabul olması dileğiyle :)

eviminhuzuru dedi ki...

inşallah tüm çocuklar güzellikler içinde yaşarlar. Bu arada yakışıklının kıyafetine bayıldım:)

nil dedi ki...

Oy oyy,gülüşe bak, maşallah.

Allah bahtlarını açık,şanslarını bol eylesin,iyi insanlar olsunlar, iyilerle karşılaşsınlar..

Kıyamam yaaa, etkilendim bak şimdi...

Seda dedi ki...

Çok güzel olmuş yazı... Ayrıca oynarkenki figürleri harikaymış;))

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

En önemlisi son cümlen zaten. Nasılda eğlenmiş. Fotoğraflardan enerji fışkırıyor :)

Seda dedi ki...

Ben onun amin diyen ellerine,yüreğine,onu yaradana ölürüm..sen de yazının sonunu ne güzel yazmışsın canım..amin amin amin..

Tarkanın Annesi dedi ki...

Sevgicim inşallah hepimizin çocukları böyle güzel günler görsün yüzleri hep gülsün:)

Kokoşcum gerçekten bende içimden iyiki diyorum böyle sosyaller atılganlar pısırık değiller umarım hep böyle enerjik olurlar:)

ilknurcum hepimizin çocukları içinde aynı zamanda dileklerim:)

Evimin huzuru inşallah canım ben bütün çocukların böyle mutlu güzel dostluklar kurmasını istiyorum:)

Nilcim gerçekten ben oğlumun arkadaş canlısı olmasına insanlarla diyaloğuna bayılıyorum ve istiyorumki hep böyle sevecen sıcakkanlı olsun umurım hep onu sevcnlerle karşılaşırda hiç kırılmaz aynı dileklerim bütün çocuklarımız içinde geçerli:)

Sedacım oynarken kendini kaybediyor birde güzel uyduruyor hareketlerini müziğe göre:)

Eminecim son cümlem hepimizin çocukları içinde aslında:)

Sedacım umarım bütün çocuklarımız güzelleklerle karşılaşır umarım kıymet bilinirler hep:)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

MaşaALLAH ne kadar güleç ve sevimli.
Rabbim o güzel yüzünü hep güldürsün, hep böyle candan hep böyle sevimli olsun..
Amin :)

Esra dedi ki...

Bayılıyorum bu çocuğun gülüşüne, hiç eksik olmasın diliyorum o gülüşleri yüzünden ve amin diyorum tüm dualarına Sibelcim.
Pek şık olmuş beyimiz ayrıca, dans figürleri de şahane görünüyor bu arada :)

AYÇA dedi ki...

İnsallah canim. Hep gulsunler, karsilarina hep iyi insanlar ciksin, hep mutlu olsunlar. Cok tatli cikmis resimlerde Tarkan. Benim icin o tatli yanaklarindan op lutfen :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Esra'cım teşekkürler iltifatların için dileğim hepimizin yavruları için geçerli:)

Ayçacım inşallah canım akşam gidince muhakkak senin yerinede öpücem canım:)

Kuzununannesi dedi ki...

mutlu bır aılesınız bence tarkandan bellı boyle sıcacık olması nasıl guzeldır kocaman masallah o dua eden mınıcık ellerıne kurban