1 Mayıs 2012 Salı

Sevgili Nurcan'dan Hediyeler

 Bunlar nemi? Bunlar Blogger Anneler'in düzenlemiş olduğu hediyeleşeme etkinliğiyle eşleştiğim telefonda da olsa sesini duyup tanışma fırsatı yakaladığım sevgili Nurcan ve tontiş yanaklı Kuzey'in (ama öyle yanakları çok tatlı tam yemelik:) bana ve Tarkan'a gönderdiği hediyeler. Ameliyat üstü ne mutlu etti bu hediyeler. Gerçi eve kadar dayanamadım resimlerini hemen çektim yani daha henüz Tarkan'ın haberi yok eminimki ilk görüşte şu arabalı anaktarlığa atlıycak acayip seviyor böyle şeyleri.

Hepsi çok emek gerektiren şeyler 
  

 Nurcan'cım Tarkan için boyama kitabı çubuklar göndermiş(görünce çocukluğumu hatırladım ne oynardım fasulye ve çubuklarla)


Bana bu şalı


Bu kitap ayıracını

  

Bu boyun atkısını


 Bu lifi


 Eminim Tarkanın hemen el koyacağı bu keçeden anahtarlığı


Bu sabun keseciklerini göndermiş

 

Teşekkürler Nurcan'cım  hepsi harika şeyler ellerine sağlık.

İnsan böyle şeylerle mutlu oluyor birine hediye verip birinden hediye alınca bunu daha iyi anladım bu etkinlikle.

Bu arada Tarkan bir iyi bir kötü iyileşmeye çalışıyor. Ara ara ateşlenmesi onu bitkin düşürse de ateş ve ağrı kesici şurubunu içince kendine geliyor akşam doktoruyla konuştum birkaç gün daha ateş olabilirmiş birde ilaçlarımıza antibiyotiği de ekledi. Enfeksiyon riskine karşılık. Hatta serum takalım istersen dedi ama yeme ve içmesinin genede iyi olduğunu görünce vazgeçti birkaçgün daha kontrol altında tutalım dedi eğer durumu kötü olursa yatırıp serum bağlatabiliriz ama bunu ben düşünmek dahi istemiyorum.Bu sabah günler sonra ilkkez bir biberon sütünü içti sabah yoğurtlu makarna istemiş yapmışlar güzel yemiş bu arada nerde en yenilmemesi gerekecek şey varsa onuda yemek içmek istiyor. Örneğin ekmek, simit, maden suyu ,portakal gibi. Onu zor bela vazgeçirmeye çalışıyoruz. Dün halasına ağlayarak neden siz bana ekmek veymiyosunuz demiş ne içim acıdı. Ama napalım bir müddet daha böyle işte. Umarım herşey iyi olur.

4 yorum:

Ege'nin annesi! :) dedi ki...

hepsi de çok güzelmiş. güle güle kullanın :)

alisnur dedi ki...

Canım arkadaşım güle güle kullan insallah. ameliyat gunu aramak istedim, müsait değilsindir diye arayamadım.
gecmis olsun.
saglıklı yarınlarınız olsun insallah.

Seda dedi ki...

güle güle kullanın hediyelerinizi canım..ben vermedim kargoyu yarın filan veririm..öptüm çok..ha bu arada Tarkan'cığım nasıl iyi diğmi..Gencer uyuyor uyansın aramayı düşünüyorum seni canım..

Seda dedi ki...

Sibel'ciğim sana mail atım bi bakıver sana zahmet de cavap yaz bana bekliyorum..öpüyorum çokk.