19 Aralık 2012 Çarşamba

Tarkan 4 Yaşında

Tarkan dün tam dolu dolu 4 yaşını tamamladı. Artık 5'e doğru yavaş yavaş ilerlemeye başladı. Doğumgünü hafta içine denk gelince hafta sonuna kaydırdık partiyi. Dün aile arasında küçük bir pastayla kutladık kaç kere o mumları yaktırıp söndürdü hatırlamıyorum. Ama onun mutluluğu herşeye değer. Son birkaç haftadır yaşadıklarımızdan sonra tomografimizin ve tahlillerimizin çok iyi çıkması da sevincimizi birkat daha arttırdı. Şimdilik kullandığımız düzenli bir havale önleyici şurubumuz var. Belirli bir yaşa kadar ara ara tahlilleri olacak ve şuruba devam edilip edilmeyeceğine bakacak doktor. Biraz tedbir amaçlı aslında havale geçirme riskini azaltıyor. Allah'a binlerce şükür kalıcı bir  hastalık anlamında sıkıntı riski yok. Bütün beyin ve vücut  fonksiyonları normal çıktı.  Sadece 7 yaşına kadar yani beyin fonksiyonları tam gelişene kadar ateş durumlarına biraz daha fazla dikkat edeceğiz. Ediyoruz da aslında ama sakınan göze çöp batar misali bizimkisi de. Muayeneye ben gidemedim dedesi ve halası götürdü gene doktorla sarmaş dolaş bir muayene geçirmişler. Doktorumuz inanılmaz çok sevmiş gene Tarkan'ı onu öpmeler sarılmalar anne olanlar bilir ki malasef çok az doktorda bu sahneler yaşanır.. Hatta dedesi  tahlillerin ve tomografinin temiz çıkmasına bizden daha çok sevindi dedi.  O derece yani. Hani şunu da söyleyeyim oldukçada iyi ve bilinen bir doktor kendi alanında. Yıllarca Türkiye genelinde çok ünlü bir profun asistanlığını yapmış ve üniversite hastanesinde yıllarca çalışmış bir bayan Özlem Hanım.İnsan şaşırıyor  gerçekten böyle doktorlar çok az çevremizde malesef. Şimdilik temkinli bir şekilde gidiyoruz bakalım Allah bir daha yaşatmasın hem bize hemde kimselere. Hep güzel şeyler paylaşmak ümidiyle parti ayrıntıları hafta başında inşallah.

7 yorum:

nil dedi ki...

Nice sağlıklı, mutlu, birarada yıllara. İyi ki doğdun Tarkan.Çok çok geçmiş olsun bu arada, çok şükür sonucuna da...

Şimdiden parti içinize sinsin diliyor, seni ve Tarkan'ı çok öpüyorum.

Deniz dedi ki...

Çok geçmiş olsun ilk defa okudum, görmemiştim...

Ve nice sağlıklı, mutlu yaşlara...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Nilcim teşekkürler canım benim.

Deniz'cim iyi dileklerin için teşekkürler

hanife dedi ki...

Tarkana sağlıklı,uzun bir ömür dilerim...
Benimde oğlum doğduğunda havale geçirmişti bir süre sürekli ilaç kullandık tedbir amaçlı şimdi kocaman oldu çok şükür hiç bir terslik olmadı..
Dr konusunda çok haklısın ilgili güler yüzlü dr bulmak pek kolay olmuyor...

AYÇA dedi ki...

Sağlıklı, mutlu,uzun nice yıllar dilerim tatlı kuzuna.
Öpüyorum :)

maviye iz süren dedi ki...

Nice sağlıklı güzel yaşlar diliyorum tarkan a,sevgiler

Kuzununannesi dedi ki...

cokcokcok gecmıs olsunn ve yenı yasında sgalıklı uzun huzur dolu yılları olurrrr