23 Nisan 2009 Perşembe

Bugün 23 Nisan Neşe Doluyor İnsan


Bugün 23 Nisan neşe doluyor insan. 23 Nisan diyince en çok aklıma gelen söz bu oluyor, birde ilkokuldayken müsamere ve bayram etkinlikleri için yaptığımız çalışmalar.Ben ilkokuldayken gelin ve damat vardı etkinliklerde 2 sene gelin olmuştum ablam bana çok güzel bir gelinlik dikmişti ne çok severdim o gelinliği uzun yıllar sakladım hatta.
Bugün Atamızdan tüm dünya çocuklarına armağan edilmiş yeğane bayram. Ve gerçekten her sene hep güzelliklerle kutluyoruz. Ben çok severdim 23 Nisan'ları hala da çok severim.Hele yabancı ülkelerden gelen çocukların yaptıkları gösterilere oldum olası bayılırım. Küçükken ne izlerdim TRT'de. Rengaren giysiler farklı folklor gösterileri. Artık malesef o kadar popülerliği kalmadı ee zaman değişiyor. Çevremdeki çocuklara bakıyorumda hiçbiri benim gibi sevinçle izlemiyorlar. Çünkü artık devir teknoloji ve bilgisayar devri. Ama değişmeyecek tek bişey varsa oda Atamızın tüm çocuklara armağan ettiği bu günün herzaman sevgiyle kutlandığıdır.
Haa sevgi demişken bizim yumurcağı soruyorsanız o çok iyi maşallah. Bugün oğlumunda ilk çocuk bayramı. Hava iyi olsaydı babası onu gösterilere götürecekti ama malesef hava yağışlı olduğu için çıkartamadık. Neyse kısmet inşallah bir sonrakilere. Canım yavrum 23 Nisan Çocuk Bayramın kutlu olsun. Daha nice güzel bayramlara hepbirlikte çıkmak dileğiyle seni çok seviyorum annecim.


Bu arada bu yazıyı yazarken birşeyi de atlamak istemiyorum. Nehir'i çoğu blog yazan arkadaşımız biliyordur. Aslında onunla ilgili duygularımı çok kereler yazmak istedim ama onun yaşamla ilgili savaşını, hayata olan dik duruşunu, sevimliliğini ve o küçücük yüreğiyle başardığı zaferleri inanın anlatacak kelimeler bulamıyordum. Evet Nehir'in okuduğumda yüzüme tokat gibi vuran gerçekliğini, yaşadıklarını, bütün dünyamda yarattığı etkisini hiç aklımdan çıkmayışını anlatabilmem mümkün değil. Ama dün büyük bir mutlulukla okuduğum şeyler inanın ailesi kadar benimde içimde baharlar, dallar, çiçekler açtı. Artık iyileşme belirtileri gösteren Nehir'e özellikle bugünü kendimce armağan etmek istedim. Nehir'cim Nisan yağmurları gibi bereketli gelsin bu günler sana ve 23 Nisan Bayramı'nın sana çok ama çok büyük bir sevgi ve sağlık getirmesi dilerim. Seni seven insanların olduğunu unutmaman dileğiyle.


Hiç yorum yok: