20 Temmuz 2009 Pazartesi

Badem-cik

Pazar günü öğle saatleriydi Tarkan yerde oyuncaklarıyla oynuyordu yanına gittim birlikte oynayalım diye bi baktım ateşler içinde ölçtüm 37,5 çıktı. Ara ara başına ve koltuk altlarına ıslak bez koydum biraz rahatladı ama bi müddet sonra ölçtüğümde 38,3 ü gösteriyordu derece. Hemen doktorumuzu aradım ama malesef çaldı çaldı açan yok. Yarım fitil koydum bi müddet sonra ateşi düştü neşesi yerine geldi bende iyi oh sevindim herhalde sıcaktı ondan oldu felan dedim. Eşimi aradım hadi bizi serin bi yerlere götür çok sıcak ateşi çıkıyor dedim. Kurşunlu'ya gittik keyfi yerinde ateşi yok gene herkese gülücükler atıyor havada serin çorbasını hatta annesinin siparişi köftelerden birtanesinin yarımını güzel güzel yedi bende sevindim bak sıcaktanmış demek diyorum kendi kendime. Birkaç gündür mama yerken özellikle ağlıyordu yavrum bide ağzında tutuyordu oyun sanıyorum yada doydu ondan yapıyor herhalde. Bu sanmalarımın hepsinin aslında bir sebebi varmış. Dün akşam Kurşunlu'dan geri dönerken gene ateşi yükseldi ölçtüm 38,3 kendimizi kayınvalidemlere zor attık ılık duş aldırdık tabi anlık bi rahatlaması oldu doktoru arıyoruz gene cevap yok çıldırcam. Doktorumuzun çalıştığı özel bir haftane var oraya götürdük uzman doktor olmadığı için bu akşam bi takip edelim sabah ateşi devam ederse götürelim dedik ve bütün gece belki sadece 1 saatlik uykuyla başında nöbetleşe bekledik. Sabah hemen kaptığımız gibi doktora götürdük ve diş huzursuzluğumu diye beklediğimiz şeyin aslında boğazında oluşan alfler olduğunu öğrenmemle benim yıkılmam biroldu. Yavrum benim ben sana yemek verirken meğerse senin boğazın ne acıyormuş. İlaçlarını aldık Tarkan'ı babannesine bıraktım ama kolum kanadım kırık bi haldeydim. Zaten bunu gören eşim daha sonra kendinin bakıldığı dalında uzman bir prof. olan doktoruna durumu anlatıyor ve randevu alıyor. Beni aradı saat 4 gibi baba,babanne ve halayla birlikte tekrar kontrole gittiler ve baya detaylı bilgisayarlı tarama sonucu durumun bademcikler olduğu ve mikrop kaptığı anlaşılmış. Az önce aradım tekrar iyi dedi eşim, yavrum o halde bile gülücüklerini asla ihmal etmiyor ne dayanıklı şaşıyorum. Umarım çok çabuk iyileşir benim bitanem Yarabbim sen büyüksün. Dün kandildi ne dualar ettim bişey olmasın diye. Ama ben ne zaman bu suçluluk ve hastalık piskozu halinden çıkarım onu tam bilemiyorum. Canım yavrum annen senin o kuş ağzını yesin çabuk iyileş olurmu seni çok seviyorum.

6 yorum:

NALAN dedi ki...

Çok geçmiş olsun acil şifalar canım.
Tarkan'nın bir an önce iyileşir inşallah..
Çoçuk hasta olunca zaten sen bin ve bin kat hasta oluyosun kolun kanadın bütün dermanın kesiliyo..Bir an önce iyileşsin Tarkan bebk..

Adsız dedi ki...

cok gecmis olsun. bir an once iyilessin insallah Tarkancik.

Evrim Ozkan dedi ki...

en kisa surede iyilesip normal gunlerine geri donmesini diliyorum Tarkan'in. Biz annelerde cocuklar hasta hastalandiklarinda uzuntuden perisan oluyoruz. buyuklerimizin dedigi gibi cocuk bu hasta ola ola buyuyecek.

ELİF dedi ki...

geçmiş olsun, merak etme geçiyor ama geçene kadar da ömründen ömür gidiyor.Sadece sabır...

yeşim dedi ki...

Çok geçmiş olsun tatlışıma, en kısa sürede iyileşsin inşallah..

Güneş dedi ki...

Çok geçmiş olsun, gerçekten çok zor,çok öpüyoruz Tarkanı.