1 Temmuz 2009 Çarşamba

IIIIIIIMMMMİİİİİİMMMMM

Ya inanın bu mim olayına çok kafam basmıyor yani laf aramızda çokta anlam veremiyorum bazı konulara. Örnek sen bebişe ne aldın hangimarka aldın mama sandalyesi neydi kaşığı neydi gibilerinden mevzular olunca özellikle daha da bi anlam veremiyorum. Ama arkadaş hatrına çiğ tavuk bile yenirmiş ya. O sebebtendir ki Mine'nin hatrına bu mim olayına bir girelim bakalım:

Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir

  • Kullandığım parfüm: J-LO (şu Jenıfer Lopez'in parfümü çok hoşuma gidiyor kokusu) ara arada Catherina Arley.... Deodorant kullandığımda da Catherina Arley tercihim

İkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • Nıvea favorim. Hem el kremi hem nemlendirici yüz kremi çok hoş pamuk gibi yapıyor cildi. Makyaj temizleme ve vücut kremini de hep Nivea'nın ürünlerinden seçiyorum.

Üüüüüüüüüüüüç

  • En Son Okuduğum 3 Kitap: İşte bu mevzuya gelince vallaha inanın anne ve çocuk mevzulu kitaplar okudum genelde ama ilki Hakan Turan ve Sedat Cömert'in hazırladığı ANNE VE ÇOCUK SAĞLIĞI, gene doğum yaptığım Jimer Hastanesi'nin doktorları tarafından sadece kendi hastalarına verilen Hamilelik ve Ay Ay Çocuk Gelişimi Kitabı, en sonda iki hafta önce Robin Sharma'nın Ferrarisini Satan Bilge kitabını okudum. Yani bir tek bu içinde çocuk mevzusu olmayan bir kitaptı. Bazen birşeye kendinizi kaptırıp hep onunla ilgili şeyler okur ve yaparsınız ya işte çocuk mevzusuna çok kapılmıştım. Sıyrılmak için iyi oldu.

Dööööööööööööört

  • Son Aldığım 3 ürün:

Kayın valideme bir bluz bu arada Tarkan'ın halasına da bir tişört

Eşime babalar günü için çok hoş bir gözlük

Tarkan'ıma da bissssürü yazlık kıyafet.

Bu arada bi kendime bişey almamışım onu gördüm ve bir iki gün içinde Sibel hiç dururmu aynen alışverişe (Allah zaman versinde iiiiiinşallah)

Beeeeeeeeeeeeeş

Seyrettiğim 3 dizi:

Yaprak Dökümü(favorim), Umutsuz Ev Kadınları(bazen denk gelirse Uydudan bazen bilgisayardan), ara ara da Lost (çoğunlukla bilgisayardan)

Şimdi efenim bu mim olayınıda hayırlısıyla bitirdikten sonra geriye ne kalıyor adet üzre bizimde birilerinin adını zikretmemiz. Erdem'in annesi Naile, İkra ve Yüsra'nın annesi Oya, Seda'yı, Rüya'nın annesi Elif'i mimleyelim yanıtlamak isterlerse tabiki....

Bu arada bu İş bankası'na hakkaten sinir oluyorum. Bu kadar yavaş işleyen bir tane numara kalmışken sıramın gelmesine hiç abartısız yarım saati geçgin beklediğim bir başka banka daha bilmiyorum. Bu sitemi mi de araya sıkıştırayım istedim az önce bankadan geldimde o sinirle yazayım istedim. Gerçi blogu İş Bankası'ndan yetkili kimsenin izleyeceğini sanmıyorum ama gene de belki hani ya tutarsa hesabı...

4 yorum:

Naile dedi ki...

mimi aldık yazdık eferimm :)

ela selin dedi ki...

ne kadar güzel gözlü bir oglan bu...
Gelecegiz ziyaretine artik.
sevgiler.

Oya dedi ki...

Miminizi aldık, başımıza taç edip yanıtladık:))) Oğluşta bu arada çook tatlı Allah bağışlasın.

Seda Demirel Genç dedi ki...

yazıyı iş bankasından bir yetkili okur mu bilmem ama karısı okudu:-)))..ilettim notunu:-))