15 Kasım 2011 Salı

Bayramdan Elde Kalanlar...

Koca bir adam gibi kravat takıp bi yandan kendince pozlar verirken diğer yandan kalbimin taaa derinlerine kadar işleyen bu tatlı gülücükleri...




































Gitarı, uydurduğu şarkı sözleri, yaptığı şebeklikleri, dağıttığı oyuncakları, odası...


















Ziyaret ettiği arkadaşı...









Fotoğraf çekme merakı...







Beni bile hayrete düşürecek kadar güzel çektiği bu fotoğrafları...
























Hiç tasvip etmesemde malesef araba yarışı oyunlarını keşfetmesi...





Gezmesi, tozması eğlenmesi...







Birde son resme baktığımda ne kadar büyüdüğünün kafama dank etmesi...





Tüm bunları yapacağına inanmazdım şimdi birçok şeyin beni o kadar çok şaşırtıyorki.



Umarım hep böyle sevimli kalırsın canım oğlum...


3 yorum:

seda dedi ki...

seni,tarkan'ı ve fotoğaflarınızı çokk özlemişim..valla göüm gönlüm açılıyor senin blogunda..çok seviyorum fotoğraflara bakmayı,hele yakışıklımı yakışıklı tarkan'a ve gülüşüne mest oluyorum..hep gülsün hep keyifte olun inşallah..çok mucukladım sizi :-)

sibel dedi ki...

sedacım bütün dileklerin ve yazdıkların için teşekkürler

Deniz dedi ki...

nasıl da büyümüş... Araya bu kadar zaman girince farkı daha anlıyor insan