25 Kasım 2011 Cuma

Düşündüğüm Başıma Geldi Ya Patlıycam...

Off ya ne akla hizmet bilmemki dün elime aldığımda aklıma gelen başıma geldi. Şimdi işteyimde gidip bakamıyorum öyle içimi yiye yiye akşamı edicem. Akşam bulacakmıyım oda meçhul bilmiyorum.

Tarkanın nüfus cüzdanı şuan itibariyle kayboldu galiba durum onu gösteriyor. Off yaaa.. Bişeylerin kaybolmasından nefret ediyorum.

Dedesi yarın olacağı aylık iğnesini almak için benden aldı nüfus cüzdanını akşam Tarkan'ı aldığımızda iğnesini ve nufus cüzdanını elime verdi evet buraya kadar herşeyi hatırlıyorum ama gerisi yok işte arabaya bindik poşet elimde değildi hatta ya tüh dedim bak poşeti unuttuk neyse yarın alırız diye düşünürken sabahtan beri babannesi evi alt üst etmesine rağmen poşet onlarda değil eee bu poşet çantada da yok nerde peki.. Kafayı yememek elde değil.

Hayır yanarım yanarım da poşeti elime aldığımda inşallah kaybolmaz nufus cüzdanı da içinde dediğimi hatırlayıp şuan aynı şeyin nasıl başıma geldiğini anlayamadığıma yanarım.

Tek bir umut akşamı bekleyip evi iyice kolaçan etmek.

Hay benim aklıma...

Hiç yorum yok: