15 Mayıs 2009 Cuma

Bugün Kontroldeydik Büyümüşüz Yaşasın





Selaaaam biz geldik. Bugün sabah giyindik süslendik, püslendik aylık kontrolümüze gittik. Kilomuz 7,5 kg ... Boyumuz 65 cm... Baş Çevremiz 41,7 cm.... Yani doktorumuzun dediğine göre süpppper Maşallah'ımız var Allah nazarlardan saklasın yavrumu. Kontrollerden sonra ağızdan rota virüs aşımızıda olduk. Doktor yavaş yavaş taze sıkılmış meyve suyu, sebze çorbası ve evde mayalanmış yoğurt vermeye başlayabilirsin dedi. Artık biz büyüyoruz çünkü. Birde hafta içinde kolundaki verem aşısının olduğu bölgenin iltihaplandğını sandım ama değilmiş meğerse işte beyazlandığını gördüm. Hatta itiraf edeyim çok korktum. Annemin bütün beni rahatlatan aşısının tuttuğunun göstergesi korkma demelerine rağmen doktora bunu sorduğumda gülümsedi ve anneniz doğru söylemiş aşı tutmuş merak etmeyin dedi ve mutlu, mesut, hür, ağzı kulaklarında bir vaziyette bir ay sonra tekrar randevulaşarak doktordan ayrıldık. Tarkan'ı annaneye bıraktık ve tam o anda eşim telefonunun olmadığını farkedip koştur koştur bir vaziyette arabaya koşması ve neyseki arabanın içinde cebini bulması sonucunda sabahki faslımızı işe gelerek noktalamış olduk. Şuan işteyim ve biran önce mesaim bitsede Tarkan'a kavuşsam diye zamanı sayıyorum resmen.


Ve bunları yazarken de şunları düşünüyorum:

  • Evet 30 yaşındayım ama daha çok acemiyim daha çok şey görüp geçireceğim Tarkan'la bunlara hazırlıklı olmam lazım
  • En ufak olumlu bir olayı bile olumsuzmuş zannedip evhamlanıyorum vay benim başıma
  • Ama nerden bilebilirim ki ilk çocuğum onunla öğreniyorum herşeyi
  • Şimdi beni okuyan tecrubeli anneler belki bazı yazdıklarıma gülüyorlardır bile ama acemilik bu olsa gerek herşeyde resmen aklının çıkacakmış nefesin duracakmış gibi olması




Evet belki daha neler yaşayacağız Allah o dirayeti o gücü inşallah verir inşallah yavrum hep sağlıklı hep huzurlu olur. Ve hep şunu bilirki onun, onu çok seven bir annesi ve babası mutlu bir yuvası var. Allah herkese bu güzel duyguları tattırır inşallah




Bu arada birkaç gündür bilgisayarımda arıza var. Bunları da başka bir laptoptan yazıyorum o yüzden fazla uzatmadan emaneti geriye vermem lazım. Bilgisayarımın düzelip tekrar sizlere kavuşacağım güne kadar şimdilik bay baaaaaaaayyyyy.

2 yorum:

gullesu dedi ki...

canım yaa benım kıızım 22 aylık bende geçirdim o günleri ama inan fazla evham seni de üzer oğluşunuda ben çalışmaya başladıktan sonra artar zannediyordum ama iyice rahatlamış durumdayım neden bilmiyorum ama bütün kaygılarım bitti.neyse size ve oğluşunuza bir ömür sağlık ,mutluluk diliyorum.

Seda Demirel Genç dedi ki...

Kuzum benim maşallah çok çok tatlı,allah nazarlardan saklasın..gencer'in kırkını bu gün uçurduk tarkan abi olmuş artık..sabırsızlanıyorum o günlerini görmek için gülsün,beni tanısın filan merakla bekliyorum ben de:-))öpüyorum tarkan'ı çokk..