8 Mayıs 2009 Cuma

İşte Geldim Burdayım Ben Bu İşte Ustayım.



Selam ahali duyduk duymadık demeyiiiin acı soğan yemeğiiiin bugün itibariyle atlattım gribi.... Ne sevindim bilemezsiniz. Ama kaç gündür maskeyle dolaşmaktan artık resmen baygınlık gelmişti bana. Minişime de çok sokulamadım bu sürede. Onu öpüp koklayamadım. Halbuki ne gülücükler ne şebeklikler yaptı 'annecim gel ısır ye beni 'diye. Ama genede onun tüm bu şirinliklerine neyseki karşı koyabildim. Gene de tedbir için bir iki gün daha sabredeyim... Sonra o tatlı yavruyu yiycemİlk iki gün çok kötüydüm resmen içimde limon ağacı çıkcak kadar bol limon suyu içtim. Taze taze tam yerinden Mersin'den geldi limonlar. Sağolsun ablam göndermiş Mersin'den benim de tam hastalığımın üzerine denk geldi. O sulu limonlar galiba beni kurtardı. Çünkü genelde uzun sürer benim toparlanmam. Ama şükür birkaç günde atlattım. Tarkan'a geçircem diye çok korktum yalnız. Neyseki şimdilik atlattık.


Günler mi????? günler nasıl geçiyor derseniz bol çalışmak, koşturmak, koşturmak, koşturmak; işten çıkıp gene koşturmak, koşturmak, koşturmak...... Bilmem anlatabildim mi??? Yani genel itibariyle şu aralar hep koşuyorum. Durduğum her saniye işlerin aksaması için en güzel sebep. Ama inşallah artık güzel günler bizi bekliyor. Havalar ısındı. Çiçekler, güller, böcekler, dallar, baharlar açtı. Ne güzel bişey şu bahar.Yaz maceralarını yazacağım günleri sabırsızlıkla bekliyorum. Bayyyy yarın gene inşallah burdayım yeni resimler eşliğinde.Şimdilik huzurlarınızdan ayrılırken en güzel günler engüzel geceler sizlerin olsun efenim....

1 yorum:

Yelish dedi ki...

Ne kadar mutlu ve enerji dolu bir post bu boyle..Bahar yaramis :)))

sevgiler