1 Ekim 2009 Perşembe

Kendime Çok Kızıyorum Bugün

Dün doktorumuzun bütün evhamlarımızı yok eden maşallah küçük beyimizin ciğerleri çok temiz laflarına karşılık benim ama hala hırlıyor demem ve olsun o hırıltı boğazdan geliyor merak etme ciğerleri temiz demesiyle oooooh diye kocaman bir nefes aldım. Çocuk hala düzelmedi ne bu sevinç denilebilir aslında ama ben bronşit olur diye çok tedirgindim. Birkez dilim çok fena yandı şimdi yoğurdu üfleyerek yiyorum. Birkaç gün daha şurup kullanın sonra kesin dedi peki dedik dişlerimiz için biraz daha zaman var ama yakında dedi. Kötünün iyisi mantığıyla rahatlayıp odasından çıktık. Sonra güzel bir akşamın ardından uyuyan Tarkan ve artık pili bitmiş ve saat 10,30 da uykuya dalan bir anne buraya kadar herşey normal. Sonrası bugün içimi kemiren kızgınlığımın hazırlık safhaları. Tarkan her saat başı uyanmaya başlar. Saat 11, 12 ,1, 2 derken bende artık takat kalmamış durumda. Ve saat 2 den sonra anne tüm pışpışlamalarına, emzirmelerine bildiği binumum bütün ninni, ve şarkıları söylemelerine, rahatlar diye masajlar yapmalarına v.s aklına gelen bütün şeyleri yapmalarına karşın 4,30 a kadar Tarkan uyumaz. O kadar öfleyip püfledim o kadar gerildimki çocuğa ' yaa niye uyumuyusun ya uyusana be yavrucum, Tarkan bak anne çok yoruldu bitti finish anladınmı' gibi saçma sapan bir sürü şeyler söyledim o saatte hastalık ve gaz sancısıyla savaşan yavruma. Baba napıyodur bu arada yattığı yerden Sibel noldu niye uyumuyor gibi zaten bütün heyheyleri üstüne gelmiş anneye sorular soruyordur. Bu adamlar bazen çok acayip oluyor ya bi bakarsın dünyanın en ilgili adamları ooh dersin ne şanslıyım bi bakarsın tııın yok yani hiç tınlarında bile değil. Neyse benim biraz ses tonumun ciddi olmasından zannımca bi baktım kalktı. Biberonla su getirdi.Biraz pışpışladı tabi bu arada bizim Tarkan'ın gazları yavaş yavaş çıkmaya başladı çıktıkça da rahatladı. Sonra gene annenin kucağında uykuya daldı. Bense sabah kalktığım andan beri Sibel ne gaddar birisin çocuğa akşam ne sitemler ettin ya değermiydi altı üstü bi uyku için deyip deyip kızıyorum. Vallaha çok özür dilerim annecim eve gidince seni çok öpcem çok sarılcam çok mıncıklıycam söz. Çok yorgundum gece bir daha tekrarlamamak için elimden geleni yapıcam söz. Seni çooooook seviyorum annecim.

7 yorum:

NALAN dedi ki...

Bak gayet iyi paşa...
:):)
sevgiler..

ELİF dedi ki...

O iyi olmasının verdiği sevinçle karışık kızma olmuş...(iyi olduğunu biliyordum)...Şaka bir yana canım ama bende şu son günlerde aynı şeyi yaşıyorum hem de sürekli..Bunu hepimiz yapıyoruz ve sanırım bizim de gücümüz tükenebiliyor zaman zaman.Üzme sakın kendini,yalnız değilsin....

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Babalar genellikle, çocuklarının has bakıcıları olduğumuzu bildikleri için,sadece horlamakla meşgul olurlar geceleri !hmm arada bez almaları,oyun oynamaları,kucakta gezdırmeleri göz ardı edemeyiz tabii ki ama 24 saatin belki 3 saati sürer bu da değil mi? ee kalanında biz ne oluyoruz.Ne uyku, ne düzen, ne sabır kalıyor bizde de .Bağıramıyoruz bebeklerimize ama; içimizden neler neler yapmak geliyor o anlarda.Ben tam bir haftadır gece 01:00 de uyutuyorum Ece 'yi ve sabah 04:00 gibi uyanıyor, çıldırmak üzereyim, diş geliyor tamam ama 32 ye tamamlayana kadar mı böyle olacak.Alışmadı mı artık 8.inci dişi =)
Bu arada bizim dişte 10. ayda çıkmıştı ! Kısacası Allah verecek sabrımızı.Ben balkona atıp kendimi, elime bişeyler alıp, duvarlara vuruyorum bazen ! Olacak o kadar-geçecek inşallah-düzelecek =)

yeşim dedi ki...

Sİbelcim seni o kadar iyi anlıyorum ki..Birkaç haftadır Mert geceleri felaket sık uyanıyor. Bir iki üç, hadi ya sabır diyorum, bir bakıyorum baba ben uyandırana kadar gayet mutlu uyuyor, bana afaganlar basıyor. Ben de bazen çok söyleniyorum, ama makine değiliz ki biz de..Bence kızma kendine canım benim, uyku da tatlı ir şey sonuçta..

Ozgur dedi ki...

İnsanlık hali gitme üstüne. İnsanın bazen sınıra geliyo, beyleri uyandırıp devretmeli. Çok iyi anlıyorum bi kere bana da oldu, sonra diş çıkarıyomuş diye çok suçladım kendimi:(

sude naz'ın annesi dedi ki...

sibelcim bak iyi kuzucuk şükür!!!uyukusuzluk,stres,yorgunluk zaman zaman hepimiz yapmıyormuyuz böyle şeyler!!böyle durumlarda baktım ki, eşim uyuyor, haydeee öylemi!!! bakalım diyip ben dalıyorum ağlayan çocukla odaya, mecbur kalkıyor; he he arada yaşasın kötülük demek mi lazım ne:)))

* YeLiZ * dedi ki...

Birazcik olsun icini rahatlatir mi bilmiyorum ama uykusuzluk insani cildirtir ve sen degilhepimiz ayni durumlari yasiyoruz .oflemek puflemek ,kizmak hatta bagirmak dunyada butun annelerin yaptigi birsey
Hepimizkotu hissediyoruz ve hissedevegiz sonrasinda amabu durumdan pekkacis yok gibi .
Aslinda uzmanlar baktiniz ki sinirleriniz gevsedi ,muhakkak evdeki bask abir bireye devredin ve birazuzaklasin yanindan diyor , inanise yariyor ama tembelbabalar kalkana kadaaar :))