30 Ekim 2009 Cuma

Burnuma Hoş Kokular Geliyor

Kraliçe Ecenur varya hani işte onun annesi Mine birkaç gün önce beni mimlemiş. Hiç üzerinde düşünmediğim bir konu aslında ANILARINIZI CANLANDIRAN 5 KOKU?????????????


Biraz kem ettim biraz küm ettim sonunda ANILARINIZI CANLANDIRAN VEYA SEVDİĞİNİZ 5 KOKU diye mimi kendimce düzenleyip buraya yazayım dedim.


1) Oğluşumun Kokusu:
Hayatımda kokladığım en güzel koku. İlk kucağıma aldığımda başladı hala devam ediyor. Özellikle onu uyurken koklamak çok hoşuma gidiyor. Acayip birşey bu içinde çikolata çiçek miski amber herşey var. Çoğu zaman üzerinden çıkardıklarını kokluyorum bu ne hoş bişeydir yarabbim. Ve her koklayışımda gözlerimi kapatıp derinden defalarca bu kokuyu içime çekiyorum ki doyayım doyayım doyayım. Ama ne mümkün doyumu olmayan bişey bu.

2)Salça Kavurması:
Üniversite yıllarında bazen paramız ay sonuna doğru biterdi. Sabah kahvaltısı öğlen yemeği yada aralarda atıştırmalık ne yapsak diye düşünürdük. Gidip bişeyler alsak cepteki para bitecek.Bizde ev salçasını bilirsiniz biraz tuzluda olur aslında. Yağın içinde ev salçasını hafif kavururduk içine evde bulduğumuz baharatlardan mesela nane veya kekik pul biber katardık yemede yanında yat. Ama gerçektende öyle olurdu. O basit şey ne tatlı olurdu ne güzel olurdu. Şimdi bazen canım çekiyor içine neler neler koyuyorumda o tat olmuyor. Damağımda ve burnumda kalan o parası biten öğrenci Sibel'in yaptığı salça kavurması hep bana azmimi hatırlatıyor. Ve o güzel, hiçbir yemekte bulamadığım zevki.

3)J-LO:
Şimdi yukarıda yazdığım şıktan sonra sadece şişesine 200 tl verdiğim parfümü yazınca ne alaka olacak biliyorum ama işte biz kadınlar böyleyiz galiba. Sevdiğimiz şey ne ise ona muhakkak para buluruz. J-LO müthiş sevdiğim bir koku ama bazen tuzlu geliyor bir parfüme o parayı vermek o yüzden ara ara alıyorum. Ama inanın sürünce herkes sizi durdurup parfümünüzün adı ney diye soruyor. Bazen kendinizi böyle de şımartabiliyorsunuz ay ne popülerim gibisinden. J-LO olmayınca peki, şu aralar Puma Women favorim oda güzel hoş bir koku.


4) Kokulu Silgi:
Galiba buraya birde ilkokul yıllarından aklımda kalan ve hala kokladığımda o yıllara beni götüren bir koku daha yazacağım. Kokulu silgi. Allah'ım ne severdim. Şöyle şekerli tatlı bir koku. Kalemliğimi açardım içinden buram buram silgi kokusu çıkardı sanki. Aslında şuan düşündükçe bu kokunun biraz bağımlılık yaptığını düşünüyorum iyi bişey olmadığını da düşünüyorum aslında ama klasik kız çocuğu işte böyle cicili bicili şeyleri seviyoruz naparsın.

5) Dalin:
Aslında bide Tarkan doğduğundan beri kullandığım dalin sıvı deterjan ve yumuşatıcı kokusu da çok hoşuma gidiyor. Çamaşırları mis gibi kokuyor bide Tarkoş'un kokusu da eklenince ooooh yemede yanında yat. Ki bazen hakikaten yatağa uzanıp yanıma alıp kokluyorum kıyafetlerini. Çok güzel bir kokusu var hemde haftalarca sürüyor etkisi.

Yazdıklarım anılardan daha çok sevdiğim kokular oldu gerçi ama napayım aslında gerçekten zor hani her şarkıyı bilirsin hadi bir tane oku derler bir türlü aklına bişey gelmez benimki de o hesap kendimi zorlaya zorlaya bu kadarını buldum. Şimdi sıra benim mimlediklerimde

Bitanemiz Bebeğimiz Mine

Yenianne

Canım Mert'imYeşim

Tuğra'nın Annesi Emine

İncir reçeli Fazi

Rastgele kızlar......

1 yorum:

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

teşekkür ederım canım cevapladıgın ıcın :)