31 Ekim 2009 Cumartesi

Hem Geç Hem Güç Bir Mim

Cadılar Bayramı iskeletoru varya (vallaha annesi yapmış ben elçisi söyleyene zeval olmazmış) İLYAS canım hani şu bıcırık yanağı çukur kaymaklı ekmek kadayıfı işte güzel annesi Yeliz'de beni mimlemiş. Hem tee ne zamanda benim iş yoğunluğumda kaçırdığım bir postu geriden takiple bugün okuyunca ve adımızı görünce eyvahlar olsun dedim. Dedim de iş işten geçti napalım geç olsun güç olmasın derler ya kısmet bugüneymiş ....

Bloğuna Neden Bu İsmi Verdin:????

Ya aslında tabi çok ilginç isimlerde verebilirdim şöyle anlaşılması çetrefillli felan olanlarından ama ben kocama kociş demeyi çok seviyorum. Bloğu kurmaya karar verdiğimde de Sade bi isim olsun istedim Tarkanın annesi yada Tarkanla annesi felan gibi sonra baktım herkes annesi lafını kullanmış bende annişi olsun bari dedim öylece koydum öylede devam bakalım.

Bloğuna Yazarken Star Tribiyle Olmazsa Olmazın Varmı?

Hiç hiç hatta hiç yok. Çünkü bişey var aslında ben bloğu günlük zihniyetiyle yazıyorum. İnsan günlüğünü yazarken nebileyim köşe yazarı edasıyla veya tez hazırlıyormuş yada kompozisyon tarzı yazıyomuş gibi yazmaz sade bir dil kullanır yada başından geçenleri içinde biriktirdiklerini derdini tasasını kederini sevincini o an olduğu gibi yansıtır. Bende o zihniyetle yazıyorum herşeyi. O gün üzgünsem içimde kasvetli bulutlutların sağnak haline gelmiş yağmur damlalarını semadan nazlı nazlı boşaltma isteği var gibi bi cümle kullanmıyorum aksine daha yalın bugün ağlamak istiyorum diyorum o kadar. O yüzdendirki bu tarz çetrefilli sanki aruz vezninin bilmem kaçıncı babının dersini verirmişcesine yada modern yazım tarzının anlaşılmaz yollarından sonuca vardıran tarzda yazanlarıda çok fazla takip etmiyorum açıkcası çünkü bu eninde sonunda bir bilgisayar klavyesine dokunarak ekrana yazdığın içtenlik sözlerinin yer aldığı bir günlük o kadar

En Son Satın Aldığın Garip Şey Nedir:?

Vallaha o anlamda malesef çok maceraperest biri değilim galiba. Koç burcunun özelliği galiba hep mantık ön plandadır. Ama şunu söyleyebilirim bir zamanlar bana garip gelmeyen şimdi Allah'ım ben nasıl giymişim onları dediğim garip bişey varsa o da platform topuk. Aslında boyum 1,63 felan çok kısa sayılmam topuklu giymeyi seviyorum ne yalan söyleyeyim. Yaklaşık 8 yıl önce kadar platform topuklu ayakkabılar bi ara çıktı ya Allah'ım bende de o aralar boyum kısa kompleksi var boyum 1,70 üstünde olsa ne güzel olur diyorum işte tam o zihniyetle 2 3 çift sırf platform topuklu ayakkabılardan almışım ıııııııhhhhh. Ama ben bunları giydim hadi pantolon altına olsa neyse paçaları kapatıyor dersin çok belli olmuyor ben etek altına bile giymişim nasıl yapmışım bilmiyorum ama o ara çoğu kişide vardı çok yadırganmıyordu galiba şimdi düşündükçe ya tam bir felaket nasıl yapmışım diyorum neyseki kısa süreliğine giydiğim en acayip şeydi onlar.

Şeker Gibi Olduğum Anlar:

Evimde işimin bitmiş olduğu Tarkan'ın kendince oyuncaklarla oynadığı bir anda Kocişimle birlikte aile saadeti yapıp kahvemizi yudumladığımız dakikalar,
Cebimdeki paramı alışveriş çılgınlığı içinde harcarken aldıklarıma bakıp Sibel harika şeyler aldın dediğim anlar ve bunlara Tarkan'dan sonra ayyy bunlar oğluşuma çok yakışacak dediğim dakikalar,
Süslenip püslenip incik boncuk taktığım anlar,
Zayıfladığım özellikle doğumdan sonra doğum öncesi kıyafetlerime tekrar girmeye başladığım şu aralar
Güzel bir ayakkabı giyip şık bir kıyafetle tamamlayıp aynanın karşısına geçip kendime baktığım anlar
Dışarıda yemek yediğimiz veya gezip tozduğumuz anlar
VEEEEEE en önemlisi oğluşumun sağlıklı mutlu olduğu sevinç kahkahaları attığı öğrendiği yeni şeyleri bizlere göstermeye çalıştığı söylediğimiz birçok şeyi anlayıp yapmaya çalıştığı uykusundan mutlu uyandığı meme emerkenki iç huzurunu ve mutluluğunu gördüğüm müzik çalarken oynayıp el çırpınca ne çok sevindiğini gördüğüm kısacası Tarkanla geçen her anım her saniyem ve onun sağlıklı olduğuna şükrettiğim her anımda şekerim ben.... Bazen cadılıklarım tutuyor genede oda olsun yaaa o kadar.

Arkadaşım Artık Sormayın Dediğin Şeyler:

Bir zamanlar aaa Sibel kirpiklerin takmamı seninmi sorusu cevabı evet benim Allah vergisi

Tarkan'ın özellikle ilk doğduğu zamanlarda çok tu adını öğrenenlerin ilk sorusu Tarkan'ı çok sevdiğiniz içinmi koydunuz bu adı?? Cevap hayır geniş ayrıntısını bu yazımda yazmıştım.

Aynaya Baktığında Gördüğün Şey:

Nufus Kağıdına bakılırsa 30 yaşını geçtim 31 'e merdiven dayıyorum ama aynaya baktığımda hala 18 yaşında bir kız görüyorum daha büyümem gerek diyorum belki Tarkan'la birlikte bende yavaş yavaş büyüyeceğim.

Kendini Okutan Bloglar:

Işıkverenlere bakarsanız işte benim tarzım bloglar diyebilirim hepsi için.

Bu Blog Sahibesiyle Karşılaşabileceğin Yerler:

Galiba bu aralar metro durağı veya metro, her ayın 24 ü çarşı o gün muhasebeye gittiğim için erken çıkabiliyorum işten, yada akşam dışarı çıkmışsak yemekte çünkü nerdeyse son 4 ay her ay Tarkan'ın bi hastalığı çıktı ve biz pek gezip tozamaz olduk şimdide kış iyice yaklaştı mesela bugün tam kar soğuğu var bide üstüne bu H1N1 al işte malesef çokta dışarılarda gezemez olduk anca bu kadar her yere girmeye korkar oldum vallaha...

Yazıp yazacağım sizinde görüp görebileceğiniz şimdilik bunlar şimdi aslında işin en zor anı kimi mimlesem. Daha dün birilerini mimledim şimdide değişik isimler olsun kimler miii?

Mesela

Sudenaz'ın tatlı annesini

Seda'yı

Sevil'i

Yaz'ın Annesini

ve adaşım Sibel'i
mimliyorum ve Yeliz ta oralardan bana sobe dediğin için teşekkürler şimdi elim sizlerde kızlar.

3 yorum:

Seda Demirel Genç dedi ki...

canım teşekkür ederim bende mimine karşılık yazdım bişiler oku bakalım..

Deniz dedi ki...

şimdi yazıyorum: ) teşekkürler uzun kirpik :)

Adsız dedi ki...

I waѕ pretty plеasеԁ to fіnd this ωeb sitе.
I wanted tο thank you foг ones time juѕt for this wonԁerful
rеad!! I definіtely loved every bit of it
and i also have you boоk-marked to check οut new information
on your blοg.

Нere is my homepage - chatroulette