22 Haziran 2009 Pazartesi

Unutuyoruuuuuuum

Neyi mi????????????????????????
  • Ocağa ısınması ve ya pişmesi için koyduğum yemekleri (birkaç kez başıma geldi ve tencereler mevta oldu.)
  • Çorabımın tekini, çantamı, kemerimi ve binumum kıyafetlerimin bir kısmını bulup bir kısmını acaba nereye koymuşum deyip fellik fellik aranıyorum ve hiç alakasız yerlerden çıkarıyorum artık ne aceleyle koymuşsam onları siz düşünün,
  • Özellikle bir yere gideceksek muhakkak illaki birşeyleri( o kadar uğraşsamda şunu alcam bunu alcam diye evi son kez kontrol ederken aceleyle çıkıp muhakkak bişeyleri unutuyorum.)
  • Bir yere giderken Tarkan'ın emziğini, biberonunu, çorabını, babbasını v.s v.s bişeylerini muhakkak unutuyorum neyseki hepsinin bir yedeğini çantasında bulunduruyorumda pek başım ağrımıyor.
  • Telefonumu koyduğum yeri unutuyorum biyerlerde çalıyor ve ben onu bulana kadar tabiki kapanıyor haydi hoooop gerisin geri ben arıyorum tekrar (kociş bu duruma çok kızıyor ama napıyım yaaaa)
  • Gözlüklerimi hemde bazen hepsini,küpelerimi ıncığımı, boncuğumu,
  • İş yerinde bazen evrakları nerelere koyduğumu unutuyorum yani çantamdan bile çıkabiliyorlar ne ara koyuyorum oraya hiç hatırlamıyorum
  • Bazen bana söylenenleri unutuyorum o yüzden artık ajandamla yapışık ikiz gibi olduk işyerinde,
  • Aslında bu unutmak fiili böyle uzayıp gidiyor nedenmi açtım bu konuyu, birincisi dün inanmazsınız o kadar özene bezene eşime istediği şeyi alıp daha sonra da gene her zamanki gibi Tarkan'a dalıp eşimin "oğlum bugün benim ilk babalar günüm biliyormusun?" diyerek beni resmen kendime pes yani Sibel bunuda mı unuttun demem,
  • İkinciside sabah 15 dk aranıp taranıp heryere baktıktan sonra Tarkan'ın ıslak mendilini bulamayışım ve yeni bir paket açmam (hala aranıyor umarım akşama bulunur)ve en nihayet bloğa başka başka şeyler yazıp fotolar koyacakken çantaya elimi atışım ve fotoğraf makinamı bulamayışım işte tüm bu unutkanlıklarımı yazmama neden oldu.

Ya şimdi bunu okuyanlarda ne kafasız kız bu yada çok mu dağınıkki acep diye cümleler geçirmiştir içinden ki ben de olsam ben de öyle düşünürüm. YOK YOK aslında kafalı kızımdır. Herşeyi sular seller gibi aklımda tutarım ama noldu bana bilmiyorum. Erkenmi bunadım acaba diyorum bazen kendi kendime. Yada Allah göstermesin alzaymır felan mı oldum?Ama aslında galiba şu oldu anne oldum.

Artık düşünmem gereken bi yavru oldu. Herşeyini düşünüyorum şu saat şuyu yapılcak bu saat şuyu, bişey koyarım ocağa Tarkan ağlar haydi hoop yanına, ocaktaki haliyle yanabiliyor.Bişey yaparken huysuzlanır o telaşla elimdekileri yerlerine değilde bi yerlere koyuyorum ve sonrada ara ki bulunsunlar. veee uykusuzluk işte belki de tek sebeplerden birisi gece boyunca Tarkan'ın 2 kez uyanıp emip yattığını ve benim sabah 7 bucukta servise bindimi düşünürsek zannedersem asıl sebep ortaya çıkıyor.

Yada ben kendimi böyle deyip deyip kandırıyormuyum ki???

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ay aynı ben valla.Allah yardımcımız olsun bizim ne diyim..Durumlar vahim :))

Eylm-Sdnz dedi ki...

çalışan annesin kolay yahu..dışarıd yoru evde yorul ki kendine bukadar haksızlık etme..ben evdeyim senden daha beterim..mutfağa giderim ne almaya gelmiştim diye salak salak etrafıma bakınırım:)))

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

geç kalmışsın sen bunama dönemine =)
vallahi her annenin başına geliyor böyle şeyler.yemek yakmadım hiç ama ece nur sayesinde bir çok hafıza kaybı yaşadım diyebilirim =)
hele ki çalışan anneler daha bir zor oluyor.işine mi yoğunlaşacaksın, geride bıraktığın yavrunu mu düşüneceksin.bir taraftan ev işi ... vs... zor bu işler !...
alet işler el övünür denir ya, kadınlar çalışır çabalar- erkekler de oğlum - kızım var diye sevinir =)

Naile dedi ki...

az veya çok bu tür durumlar hepimizde var şekerim o yüzden çok sıkma canını :)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

çok alışılmış bir tablo benim için.. yalnız değilsin :)

Yelish dedi ki...

Evet bu durum tum annelerde var Cunku her an her saniye yavrumuzu dusunuyoruz.
B vitamini almani tavsiye ederim , ben acilen B vitaminine baslamistim :)

Belkıs dedi ki...

yazdıkalrım gitti hata veriyo yorum kısmısı nedenki acep

Tarkanın Annesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tarkanın Annesi dedi ki...

Belkıscım kendimde yorum göndereyim dedim senin yazından sonra herhangi bir problem yok ama belki internet hatlarından kaynaklanan anlık birşey olabilir.